duminică, 25 martie 2012

Buna ziua dragi colegi!

Regret atacurile la persoana si incercarea de linsaj in spatiul virtual la care sunt supus in ultima perioada. Nu cred ca dezbaterile de idei si principii referitoare la viitorul profesiei noastre trebuie sa se poarte intr-un limbaj inadecvat.

As fi dorit sa nu mai intervin pe facebook pana dupa sedinta Consiliului Colegiului Psihologilor din Romania care va avea loc, conform solicitarii exprese a Comisiei de Deontologie si Disciplina, in data de 30.03....2012. 

In cadrul acesteia, ma voi pronunta pe toate aspectele suspuse dezbaterii. Atacurile disperate transmise pe site-ul http://www.petitieonline.com/forum/25841 ma determina sa fac cateva precizari: 
1. nu am fost informator; 
2. nu am lucrat in securitate; 
3. am fost psiholog militar in Ministerul Apararii Naționale; 
4. am lucrat in Serviciul de Informatii Externe, ca psiholog, in perioada 1996 - 2009; 
5. sunt mandru ca mi-am slujit tara in aceste instituții de elita in care am intalnit oameni de exceptie si m-am format profesional; 
6. postarea unui comentariu pe data de 15.03.2012 despre ceea ce urma sa prezint la workshop-ul organizat in data de 17.03.2012 este cel putin interesanta pentru cei care fac asftfel de dezinformari; 
7. da, militez pentru profesionalizarea psihologilor si furnizarea serviciilor psihologice numai in limita competentelor dobandite - astept ca medicii chirurgi rezidenti sa se revolte pentru ca nu li se permite sa facă transplant de ficat in primii ani de la absolvirea facultatii; 
8. cred ca prin banalizarea situatiei de fapt la un razboi pentru putere intre dl Prof. Anitei si Ion Duvac se incearca manipularea opiniei publice de la problemele de fond din cadrul conducerii colegiului expuse foarte bine de Comisia de deontologie si Disciplina; 
9 sper ca in conferinta de presa de maine, dl. Prof. Anitei sa raspunda la toate intrebarile presei, inclusiv la cele referitoare la salarizarea si veniturile reale ale juristului, la cele referitoare la costurile reale ale sediului Colegiului Psihologilor din Romania, la cele referitoare la procedurile de atribuire a contractului de constructie etc. 

Va doresc o seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu